Ελληνικές επιχειρήσεις σε διεθνείς ψηφιακές τουριστικές εκθέσεις

ΤΑΞΙΔΙ

Συνολικά 209 ελληνικές επιχειρήσεις του τουρισμού, είχαν φέτος την ευκαιρία, με την υποστήριξη και χρηματοδότηση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, να συμμετάσχουν σε τέσσερις μεγάλες διεθνείς τουριστικές εκθέσεις, που πραγματοποιήθηκαν σε ψηφιακό περιβάλλον. Ανάλογο πρόγραμμα υποστήριξης επεξεργάζεται ο ΕΟΤ και για τις νεοφυής ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις το επόμενο έτος (2021).

Συγκεκριμένα, ο ΕΟΤ συντόνισε την όλη προσπάθεια και κάλυψε το κόστος συμμετοχής των ελληνικών επιχειρήσεων στις virtual εκδοχές των δημοφιλών εκθέσεων:

  • Luxperience του Σίδνεϊ,
  • World Travel Market (WΤΜ) του Λονδίνου,
  • International Luxury Travel Market (ILTM) των Καννών και
  • Ιncentives Βusiness Τravel and Μeetings – IBTM World της Βαρκελώνης

«Από την αρχή της πανδημίας ο ΕΟΤ προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα που δημιούργησε ο Covid 19. Εκτός από την προβολή, δείξαμε αντανακλαστικά και στον τομέα των τουριστικών εκθέσεων συντονίζοντας τη συμμετοχή, όχι μόνο του Οργανισμού, αλλά και ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων σε όλες τις σημαντικές διεθνείς εκθέσεις που πραγματοποιήθηκαν virtual τους τελευταίους μήνες. Παράλληλα, αναγνωρίζοντας τη δύσκολη οικονομική συγκυρία, αποφασίσαμε να διευκολύνουμε τις επιχειρήσεις και να χρηματοδοτήσουμε με δικούς μας πόρους όλες τις ελληνικές συμμετοχές», δήλωσε ο Γ.Γ. του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης.

Οι εκθέσεις πραγματοποιήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο του 2020 και ήταν μια ευκαιρία για ελληνικές επιχειρήσεις να διατηρήσουν την επαφή τους με διεθνείς αγορές, να πραγματοποιήσουν B2B συναντήσεις και να ενισχύσουν την παρουσία της χώρας μας στο εξωτερικό.

Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων και επιλογής, έγινε από τον ΕΟΤ για πρώτη φορά ηλεκτρονικά, ενώ επίσης για πρώτη φορά λειτούργησε ένα πιλοτικό σύστημα αξιολόγησης των εκθέσεων από τους ίδιους τους συμμετέχοντες με ψηφιακά ερωτηματολόγια. Το συνολικό κόστος για τον ΕΟΤ ανήλθε συνολικά στις 546.000 ευρώ.

«Ακόμα και σε αυτό το ευμετάβλητο νέο περιβάλλον ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού παραμένει σταθερός στον στόχο του που είναι η αποτελεσματική προώθηση και προβολή του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό, παράλληλα με τη στήριξη στις ελληνικές επιχειρήσεις. Είναι άλλη μία συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα, που συμβάλλει στην εξωστρέφεια και την ανάδειξη των πλεονεκτημάτων της χώρας μας στο εξωτερικό, ενόψει της κρίσιμης για την ανάκαμψη του τουρισμού μας σεζόν του 2021. Θέλω να συγχαρώ τα στελέχη του Οργανισμού και ειδικά του Τμήματος Εκθέσεων που έφεραν σε πέρας μια δύσκολη άσκηση υπό αντίξοες συνθήκες. Το επόμενο διάστημα θα ανακοινώσουμε και νέες αντίστοιχες πρωτοβουλίες», κατέληξε ο κ. Φραγκάκης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, σε συνεργασία με το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και το CapsuleT (https://www.capsuletaccelerator.gr/el/) επιλεγμένες ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις στον τομέα του τουρισμού, θα παρουσιάσουν τη δουλειά τους στη διεθνή έκθεση του Βερολίνου (IBTM) τον Μάρτιο του 2021, με τη στήριξη και χρηματοδότηση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού.

(www.ekirikas.com)