Εντυπωσιάζουν τα ομογενειακα «Gyro World» – Πάνω από 4,3 εκατ. θεάσεις σε βίντεο τους

ΤΑΞΙΔΙ

Τα ομογενειακά καταστήματα «Gyro World», της οικογένειας Πετρίδη, εντυπωσιάζουν με τα ξεχωριστά πιάτα τους, όχι μόνο όσους έχουν την τύχη να τα απολαμβάνουν στον ουρανίσκο τους, αλλά και όσους τα «γεύονται» στο διαδίκτυο.

Ενδεικτικό είναι ότι πάνω από 4,3 εκατομμύρια φορές -μέχρι την Κυριακή 26 Αυγούστου- είχε προβληθεί βίντεο στην ιστοσελίδα του «New York Insider», το οποίο προβάλλει το «Gyro World» της Αστόριας και ειδικότερα την επιλογή με τα 7 πάουντς κρέας, το «Gyro World Plate».

Υπενθυμίζεται ότι το νέο, τρίτο κατάστημα «Gyro World», εγκαινιάστηκε τον Απρίλιο του 2018, στη συμβολή της 30ής Λεωφόρου με την 36η οδό, στην Αστόρια.

Ο ιδιοκτήτης, Δημήτρης Πετρίδης, μελετούσε για αρκετό καιρό την αγορά και αποφάσισε να επεκτείνει τη γνωστή αλυσίδα στην «καρδιά» του Ελληνισμού της Νέας Υόρκης, όπως θεωρείται, γενικότερα, η περιοχή της Αστόριας. Μαζί του στο κατάστημα, οι γιοι του, Θανάσης και Κώστας.

Ειδικεύονται στην ελληνική κουζίνα, σημειώνει το βίντεο του «Insider». «Το ‘Gyro World Plate’ είναι μία από τις επιλογές μας. Σερβίρουμε 7 διαφορετικά είδη κρέατος. Εχεις 7 πάουντς κρέας και μπορείς να το μοιραστείς με 7-8 φίλους στο τραπέζι. Ολοι μπορούν να καθίσουν και να το απολαύσουν», δήλωσε ο συνιδιοκτήτης, Κωνσταντίνος Πετρίδης.

Ολα τα κρέατα που σερβίρονται προετοιμάζονται στο κατάστημα. Σουβλάκι χοιρινό και κοτόπουλο, μπιφτέκι, γύρος χοιρινός, μοσχαρίσιος και από αρνί, υπάρχουν στο «Gyro World Plate», μαζί με τηγανητές πατάτες, ντομάτα, κρεμμύδι, αγγούρι.

«Κάθε φορά που το βάζουμε στο τραπέζι, είναι η μεγάλη ατραξιόν. Οταν οι πελάτες παίρνουν αυτή τη μεγάλη ποσότητα κρέατος στο τραπέζι τους, μένουν έκπληκτοι και όλοι αναρωτιούνται το ίδιο: ‘Θα το τελειώσουμε αυτό;’ ή ‘Μήπως παραγγείλαμε πολύ;’», επεσήμανε ο Κ. Πετρίδης.

Οι δημοσιογράφοι του «Insider» προσπάθησαν σε μορφή «πρόκλησης» να τελειώσουν το «Gyro World Plate», αλλά δεν τα κατάφεραν.

Το βίντεο ανέφερε ακόμη ότι ο γύρος αποτελεί δημοφιλές πιάτο στην Αμερική, αλλά συχνά υπάρχει μία παρεξήγηση. «Η μεγαλύτερη παρανόηση σχετικά με τον γύρο είναι πως αποτελεί σάντουιτς», είπε ο Κ. Πετρίδης. «Ο γύρος δεν είναι σάντουιτς. Είναι ένα κομμάτι κρέατος το οποίο ψήνεται με συγκεκριμένο τρόπο, είτε πρόκειται για μοσχάρι, χοιρινό, αρνί ή κοτόπουλο».

Γι’ αυτό ζητήστε έναν «γύρο σε πίτα και όχι απλά ένα γύρο», την επόμενη φορά κατέληγε το «Insider», σημειώνοντας ότι «Gyro World» υπάρχουν επίσης στο Φλάσινγκ και το Ρίτζγουντ.

«Ηταν κάτι που το ήθελε ο κόσμος, θεωρώ ότι θα πάει καλά, πιστεύουμε στην ελληνική ομογένεια και πιστεύουμε και στο δικό μας καλό φαγητό. Για να κάνουμε τρίτο μαγαζί πάει να πει ότι ο κόσμος μάς στηρίζει, τον ευχαριστούμε, τον σεβόμαστε και το κάνουμε με εκτίμηση. Σεβόμαστε τον πελάτη», ανέφερε στον «Ε.Κ.» ο κ. Πετρίδης.

Το «Gyro World» θεωρείται μια από τις πιο επιτυχημένες φίρμες καταστημάτων εστίασης και διάθεσης εδεσμάτων γύρου και συναφών κρεατικών στη Νέα Υόρκη. Παρόλα αυτά, ακολούθησε έναν «αντίστροφο» δρόμο σε σχέση με άλλες παρόμοιες επιχειρήσεις ομογενών.

Δεν ξεκίνησε από την Αστόρια για να απευθυνθεί αρχικά σε μια πιο ευρεία βάση Ελλήνων πελατών, αλλά από το Φλάσινγκ, πριν από 13 χρόνια. Αργότερα, επεκτάθηκε στο Ρίτζγουντ και μόλις πρόσφατα στην Αστόρια. Ο ίδιος ο ιδιοκτήτης πιστεύει ότι η δική του περίπτωση είχε διαφορές.

«Προσφέρουμε κάτι διαφορετικό, η ίδια η ποιότητα είναι διαφορετική, δεν είναι το ‘βρώμικο’ που λέμε στην Ελλάδα. Στο Φλάσινγκ π.χ. δεν έχουμε πελατεία μόνο Ελληνες αλλά κυρίως ξένους, και αυτό ανοίγει τις προοπτικές για κάτι μεγαλύτερο. Το ίδιο βλέπουμε και σήμερα, αφού η Αστόρια είναι πλέον σαν ένα μικρό Μανχάταν, όπου, εκτός από τους μόνιμους κατοίκους, έχει και πολλούς που περνάνε ως επισκέπτες».

Παράλληλα, ο Δημήτρης Πετρίδης τόνισε ότι ο ελληνικός γύρος και το σουβλάκι όχι μόνο δεν χάνουν τη δυναμική τους από τη συνειδητή στροφή του μέσου Αμερικανού στη λεγόμενη «υγιεινή διατροφή», αλλά αντίθετα ισχυροποιούν τη θέση τους, αφού «δεν έχουν σχέση με τα φαστ φουντ και τα πλαστικά φαγητά».

(www.ekirikas.com)